Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ 

«Δήλωση Συμμετοχής στην Προκηρυγμένη Απεργία-Αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης»:
Ο κάτωθι υπογεγραμμένος ………………...................................., που υπηρετώ ως……….........................................., στην Δ/νση ................................................. του ΔΗΜΟΥ ΑΡΤΑΙΩΝ Ν.ΑΡΤΑΣ  δηλώνω ότι συμμετέχω στην Απεργία-Αποχή που έχει προκηρύξει η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και τα άλλα συνδικαλιστικά μου όργανα (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. & ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΡΤΑΣ ) από κάθε διαδικασία ή ενέργεια, που συνδέεται με την αξιολόγηση. Ως εκ τούτου δεν δύναμαι να συμμετέχω στις προπαρασκευαστικές ενέργειες και την καταγραφή των απαιτούμενων στοιχείων στην ηλεκτρονική εφαρμογή Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου και να υποβάλω καμία έκθεση αξιολόγησης ως αξιολογητής ή αξιολογούμενος.
Σημειώνεται ότι η συμμετοχή μου στην ως άνω νομίμως προκηρυχθείσα απεργιακή κινητοποίηση αποτελεί νόμιμο και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά μου και συνεπεία αυτού δεν μπορεί να επιφέρει εις βάρος μου καμία έμμεση ή άμεση μορφή διοικητικής ή άλλης συνέπειας. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός μου.
Ημερομηνία……………….. 

Ο δηλών
...................................................................................................»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ .

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΡΤΑΙΩΝ

  ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ                                                                            ΔΗΜΟΥ ΑΡΤΑΙΩΝ                           ...